Kosteloos omboeken of annuleren bij regen

Bij ons kunt u bij regen kosteloos omboeken of annuleren.

Dit kan ook op de dag van bezorgen.

Niemand kan van te voren weten wat het weer doet daarom bieden wij ook deze service aan.

Wij proberen op het weer te letten en bij regen bellen wij u altijd even op om te overleggen.

Wilt u toch het kussen hebben na overleg, zijn wij onderweg en besluit u dan dat u het kussen toch liever niet wil, brengen wij wel de bezorgkosten in rekening.

Bij de grotere springkussen zoals bijv dolfijn met glijbaan en de stormbanen is het €150

Eenmaal gebracht kunnen wij helaas niet meer uw geld retour geven.

 

Het kussen wordt erg zwaar en glad door de regen daardoor is het vervoeren best lastig.

In een springkussen zitten 1000den gaatjes waardoor ook een springkussen met dak nooit geschikt is voor de regen, de onderkant is net een soort zwembad zonder gaatjes hier gaat het water zich ophopen waardoor hij loodzwaar wordt en niet meer te verplaatsen is.

U dient dan alle ritsen open te zetten en het kussen en dag of 3 a 4 aan te laten staan zodat het water eruit kan blazen. 

Helaas hebben wij geen ruimte om het kussen te laten drogen dit is ook een reden dat wij het kosteloos annuleren aanbieden. 

Als het kussen maar een beetje nat opgerold wordt kan er ook schimmelvorming gaan ontstaan in het springkussen en hier wordt niemand gelukkig van. 

Ook gaat het onwijs stinken.

 

Indien u het kussen toch wilt huren en het gaat regenen is de verantwoording bij u dat hij droog retour komt

Als dit niet mogelijk is moet ik helaas extra kosten van €75 in rekening brengen voor de extra tijd die ik er zelf ook in moet steken het duurt namelijk wel een paar dagen voor hij droog is.

Dit geld alleen als het even gemiezerd heeft bij een goede regenbui kan ik het kussen vaak niet meer verplaatsen omdat ze al zwaar zijn van zichzelf en met water erin loodzwaar worden.

 

Wij leveren daarom liever nooit bij regen of slecht voorspeld weer!